Idag var jag och stina först och köpte glass och gick på stan. Sen så villie hon inte följa med och bada. Så jag och mamma och min syrra for och badade ändå, och efter det såduschade jag och sen åt vi på sibylla. Sen skulle jag och mamma och syrran fara till min mormor och plocka jordgubbar och hämta en madrass. Men mamma körde fel xD
 
Det visade sig att mina underbara vänner Hanna, Stina, Louise, Mint, Tova, Gry, och Melanie hade fixat en avskedsfest för mig och Frida. Dom hadeplanerat dethela dagen och Stina hade pratat med min mamma. Och det var därför hon inte ville bada. Det är bland det finaste nån gjort för mig och jag älskar er så mycket <3
Och jag och frida fick varsitt trepack med diskborstar, och varsitt paket med disktrasor^^ Det var kul men ändå man behöver ju det när man flyttar ^^
 
 
Google- bild
 
 
 
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej